neděle 8. května 2016

THE MOST FAVORITE PIECE IN MY WARDROBE

Nejoblíbenější kousek v šatníku? Já mám jasno. Svetr níže - konkrétně ten tmavě šedý. A proto jsem pro jistotu naklonovala a mám ho rovnou ve čtyřech variantách. Nebojte se mít od jednoho kusu oblečení více variant, pokud víte, že ho vynosíte. Pro mě je to nejuniverzálnější kousek, jaký v šatníku mám. 

Ten tmavě šedý byl první, který mám už třetím rokem (koupen v posledních slevách na konci zimy za 300 Kč). Hořčicový jsem si pak o dva roky později samou radostí koupila za plnou cenu, protože jsem už věděla, že se mi to vyplatí. Tahala jsem je celou zimu, k šatům, sukním, k džínám, při kocovině, na chatu, na výlety. Díky podílu vlny zahřejí, nežmolkují (jen v oblasti kabelky, ale který svetr ne, že). Hořčicový mám nejraději s vínovou. Před dvěma týdny u nás měl Lindex absolutní výprodej a když jsem tam svetry spatřila, tak krémový byl sázka na jistotu. Rovnou jsem dva koupila a poslala taky Oksaně. A bleděmodrý? Nejnovější úlovek ze včerejšího sekáče od kamarádky za 120 Kč. Cost per wear těchto čtyř svetrů je jistojistě 0,0nic. Nosím je minimálně dvakrát týdně. Nejnovější bleděmodrý a krémový jsou skvělou jarní variantou, která směle nahradí trenčkot, když je ráno ještě chladno nebo když si chcete užít západ slunce u řeky..

Máte v šatníku taky nějakou věc v několika barvách?


Lindex

1 komentářů:

  1. U mě to jsou jen basic trička a tenisky Roshe run. Ale je to fajn, mít něco, co perfektně člověku padne, ve více barvách =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.